Hej världen!

Välkommen till min blogg! Jag är en kreativ slöjdlärare i alla material med extra passion för återbruk. Jag skapar i mycket varierande material och gillar utmaningar i mitt skapande. Jag älskar själv att skapa och också att hjälpa och vägleda stora och små i sitt kunskapande.

Klänningen här på bilden är på ett av mina tävlingsbidrag i återbrukstävlingen ”I care” som genomfördes hösten 2014 och som anordnades av bla. PFAFF symaskiner. Jag gick till final och den avgjordes på Syfestivalen i Stockholm i Februari. Tyvärr vann inte jag men det var självklart jättekul att gå till final! Det är min arbetskamrat Caroline Larsson som har klänningen på sig på bilden.  #creativityByPFAFF

tuggummiklänning

Kommentera

