Ett gäng börsar klara

Jag har massproducerat lite börsar i ullfilt som jag blev riktigt nöjd med. Jag själv använder olika små börsar flitigt, annars hittar jag ingenting i handväskan. Jag försöker ständigt göra den perfekta börsen vad det gäller storlek, material färg osv men jag har kommit fram till att man aldrig kan få för många såna här! Jag tänkte dock inte behålla alla dessa själv men jag hoppas det blir nån över till mig…gärna en av de rosa eftersom det är min favoritfärg.

   
   

En reaktion på ”Ett gäng börsar klara

Kommentera

