PFAFF Creative 1.5

Nu väntar jag med spänning på den nya PFAFF sy och brodérmaskinen Creative 1.5. Jag hade väldigt gärna satt klorna i den nu när jag har sommarlov men det verkar som jag får vänta ett tag till….men men, den som väntar på något gott heter det ju. Håll till godo med några inspirationsbilder så länge. Jag som ganska ofta tycker att maskinbroderier blir lite ”too much” tilltalas väldigt av den fina kudden. Sirligt och stilrent. Ser lite ut som den vackra broderitekniken Hallandssöm som jag tycker är jättefin. Titta gärna här på fantastiskt vackra handgjorda broderier i Hallandssöm av Mira Bodiroza.
   
 

Kommentera

