Höstkofta

Jag blir alltid för varm i stickade höstkoftor och var därför inte sen att nappa på en inspirationsbild i facebookgruppen Vi sytokiga. Duktiga Carina Boström stod bakom bilden och jag beslöt att försöka sy något liknande till mig. Så här blev mitt resultat och jag är nöjd! Koftan är sydd i vanlig trikå och därför tunn och följsam, lagom för mig alltså. Som vanligt är det svårt att fota svarta plagg men hoppas ni ser hyfsat. Nu drar vi på middag hos goda vänner, ha en trevlig lördagskväll allihop!

   
   

Kommentera

