Lärarlegitimation

Jag har länge kämpat för att få min förskollärarlegitimation uppdaterad. Jag har bla. läst in 120 hp i slöjd plus lite andra kurser i didaktik. Skolverket har länge nekat mig en Lärarlegitimation men nu gick det väl inte längre. I kväll kl 20.37 fick jag ett mail från Skolverket där jag fick min Lärarlegitimation som ger mig behörighet i slöjd! De som känner mig väl vet vilken oerhörd lättnad detta är för mig! Äntligen kan jag få min slöjdlärartjänst fast och också sätta betyg helt på egen hand.

  

En reaktion på ”Lärarlegitimation

Kommentera

