Bebisoverall

En arbetskamrat till mig har fått en liten dotter för en dryg vecka sen och jag var ju bara tvungen att sy en overall till den lilla tösen! Den är sydd i underbart mjuk och gosig minky (det grå tyget med pluppar) och fodrad med trikå. En matchande mössa blev det också av bara farten. Nu väntar jag med spänning på att få se lilla tjejen i overallen, hoppas den passar❤️ 

    
 

4 reaktioner på ”Bebisoverall

    1. Tack! Jag har använt ett mönster från en gammal Ottobretidning men ändrat till helt bakstycke för att slippa söm i ryggen. Då får man också lägga till en grenlapp för att få plats till blöjan. Några andra småändringar är också gjorda. (Tex förlängt benen lite)

      Gilla

    1. Tack! Tyvärr syr jag inte på beställning just nu. Kolla med @hannasytt eller @kookaburraklader på Instagram. Det är personer jag känner som är duktiga på att sy och syr ibland på beställning. Lycka till!!

      Gilla

Kommentera

