Grytlappar

Jag tänkte prova vad den nya maskinen PFAFF Creative 1.5 går för när det kommer till att köra genom tjocka lager. Jag klippte till några grytlappar och körde på. Det visade sig att maskinen klarade det galant! Nu har jag börjat vänja mig vid funktionen att man kan trycka på en knapp på symaskinen efter avslutad söm och tråden automatiskt klipps av, smidigt! I början glömde jag det varje gång och tog bort stycket från maskinen för att sen komma på att jag skulle använda funktionen. Vanans makt är stor men nu har jag nog vunnit och kommer ihåg att trycka på knappen. 

   

Kommentera

