Blommor

Nu är vi utanför min komfortzon för blommor och trädgård är inte min starka sida. Däremot brukar jag ha fina pelargoner på altanen på somrarna och i dag höststädade vi lite där. Jag tyckte de var för fina för att kasta (jag vet, en del övervintrar sina pelargoner men jag köper nya varje år) så jag tryckte ner dem i en plåtburk. Några blommor från två övriga plantor som fick flytta till soptunnan hamnade som snittblommor i en matchande burk. Sommarkänslan flyttar in på köksbordet och vi stretar emot höstmörkret lite till. Burkarna har jag köpt på TGR för flera år sedan men tycker fortfarande de är jättefina!

   
 

Kommentera

