Kudde med ficka

För någon vecka såg jag en bild i någon sygrupp på fb på en kudde med handtag och liten ficka på. Jag sparade inte bilden så när jag blev sugen på att sy fick jag improvisera efter eget huvud. Jag tycker den blev lite mysig, kanske någon i min närhet får den i en julklapp?

 I dag hade jag förövrigt tänkt att jag och lilltjejen skulle åka och handla det sista inför jul. I stället sitter hon i soffan med snorig näsa, jättehosta och nästan 40 graders feber. Ja, så kan det bli, tur att det finns tyg i skåpen så jag kan fixa julklappar ändå, utan att åka till någon affär!

   
 

Kommentera

