Hemgjorda julklappar

I år hade jag fixat några egengjorda julklappar. Nästan alla fick jag på bild innan inslagning och överlämning. Som jag skrev tidigare har jag börjat lära mig att hantera en Silhouette Cameo som bland annat kan skära ut vinyltryck. Det blev två t-shirts (ej hemsydda) en till min pappa och en till min man. Vem som fick vilken får ni själva räkna ut!

  
En sömnadskompis till mig håller på att utforma ett mönster på baggybyxor i juniorstorlek som hon såsmåningom ska sälja. Jag fick äran att provsy mönstret i största storleken och så här blev dem. Min dotter My kallas då och då för Mysan så trycket var lätt att välja. De har suttit på alla minuter vi varit hemma sen hon fick dem så det tolkar jag som ett gott betyg.

  
Några mössor hann jag också med dan före dan. Lite tryck på piffar ju upp. Det enda som inte kom med på bild innan överlämning var en tunika jag sytt till min mamma men kanske den bilden kommer senare?

God fortsättning alla!❤️

  

Kommentera

