Lite skojiga saker…

Förra månaden var det någon i Monthly makers som inspirerade mig att göra en godisautomat. Här är min variant och VÄÄÄLDIGT många elever har frågat när de får göra en sådan. Det får bli extrauppgift när vi närmar oss sommaren.

   
 
Denna månadens tema i Monthly makers är miniatyrer. Jag hade svårt att först veta vad jag skulle göra men till slut föll det på plats. Jag har imponerats av människor som täljer ut konstverk i blyertspennor. Jag vill inte kalla detta försök för ett konstverk men det var en kul grej och gav mersmak.

   
 

En reaktion på ”Lite skojiga saker…

  1. Nämen! Vilken snygg ”Kolornai-maskin” du gjort! (Kolorna-i-maskin). För några år sedan hade vi uppfinningstema på jobbet. Då uppfann jag en liknande sak fast långt ifrån så snygg och välfungerande. Min var i kartong, PET-flaska m.m.

    Liked by 1 person

Kommentera

