Sommar och sol

När det blir sommar och sol får jag symester😉 Det betyder mer tid att sy och utforska nya mönster, modeller och tekniker. Sewingheartdesign som jag skrev om i förra inlägget har gjort fler mönster som jag provsytt och jag gillar dem skarpt.

Mönstret på linne kommer i olika versioner, både brottarrygg och vanligt och med svankreduktion om man vill ha det. Jag har sytt två till mig själv och ett till dottern och fortsätter det här varma vädret lär det bli fler. Ett mönster på leggings/träningsbyxor är också på gång och jag sydde ett par färgglada för sommarens träningspass på gräsmattan.


Kommentera

