Tema bokstäver

Monthly makers har denna månad tema BOKSTÄVER. Jag valde att jobba lite med några olika citat. De hamnade på tygkassar och en matlådeväska till mig själv.

En kasse har jag redan gett bort till en arbetskamrat i dag och hon blev SÅ glad! Det finns inget roligare än att ge bort oväntade presenter…hon hade själv gett mig citatet när vi pratade på lunchen förra veckan. Så det var inget svårt val att ge henne den. Dessutom tror jag hon behövde lite pepp!

När jag skulle lägga ut bilden på Instagram på de färdiga kassarna ser jag att jag faktiskt lyckats stava fel…nåja, folk ska ha nåt att prata om när jag går förbi dem med kassen i näven😀

Citatet på matlådeväskan hittade jag på Instagram och tyckte det var så roligt så det var värt att användas. Som mamma till tre barn mellan sex och sexton år känner man ibland att man skulle behöva vara både Batman, Spider-Man och alla andra superhjältar du kan komma på…SAMTIDIGT!! 

Inspirationen till den rosa kassen (min favorit) fick jag just i inspirationsinlägget kring denna månads tema på Monthly makers.

4 reaktioner på ”Tema bokstäver

  1. Vilken konstruktiv månad, vad kul! Och så fint med hemgjorda kassar att bära runt bråte och matlådor i, istället för prassliga plastpåsar. Snyggt hur färgerna går igen i foder och tryck 🙂

    Gilla

Kommentera

