Ryggsäck

Jag hittade en beskrivning på youtube på en fjällräven kånkenkopia för ganska länge sedan. Jag klippte till materialet men sen tog det stopp, tiden fanns inte. Förrän nu! Det var mycket pill med detaljer som fickor, blixtlås, axelremmar med mera men det var det värt. Jag är osvenskt supernöjd och kommer att använda den flitigt. Den rymmer precis lagom mycket för mina behov. Den enda förändringen jag gjorde jämfört med hur hon gör på filmen var att jag förlängde axelremmarna något (2,5 inch) 

Filmen går fort fram men det tycker jag är bra. Finns inget värre än sega instruktionsfilmer! Spela tillbaka och se en gång till går ju utmärkt. Tjejen pratar engelska och det är ju alltid bra att träna också.

2 reaktioner på ”Ryggsäck

Kommentera

