Solsken och vårkänslor

I dag är vädret UNDERBART och man vill verkligen inte vara inne. Jag firar in våren med ett par nya arbetsskor i dag i allafall. Det är ett par supersköna tofflor från Vårdväskan. De är självklart rosa som är min favoritfärg även om det var galet svårt att välja bland alla fina färger och mönster.


Jag är ganska kinkig när det gäller arbetsskor så om de får godkänt av mig är det ett gott betyg. Dessa är sköna och känns lite sommarlätta. Jag går ofta klädd i klänning och då är det kul om arbetsskorna är hyfsat snygga även till klänning.

Jag började dagen med att provköra skorna på symaskinspedalen och det gick alldeles utmärkt. Resåren bak på hälen känns riktigt bekväm och den gör också att man behöver inte knäppa upp spännet varje gång man ska ta av eller på skorna. En klar fördel tycker jag.


Inlägget är sponsrat av Vårdväskan.

Kommentera

